 |
::
Меню :: |
 |
|
|
 |
::
Друзі :: |
 |
|
|
 |
::
Лічильники :: |
 |
|
|
|
Чим пояснюється така популярна думка, що двигун DOOM (1993) - такий крутий?
Іван Жердєв
Чим пояснюється така популярна думка, що двигун DOOM (1993) - такий крутий?
Зараз переглянув код самого движка, книгу 'Game Engine Black Book: DOOM' - все КРІМ тих двохсот рядків движка на асемблері, структура .WAD'ів, сам код меню, завантажувач і парсер текстур - все досить примітивне і, я б так висловився, "Справнийперед". Банальний, очевидний код. За сучасними мірками, принаймні... не знаю, як він виглядав на момент виходу гри. У тому, що гра була на момент виходу шокуюча, в якомусь сенсі за ступенем своєї 'ідеальності' можна порівняти лише хіба що з серією 'Grand Theft Auto' - сумнівів немає. Додамо сюди той факт, що буквально місяць тому її знову обрали як найкращу гру ВСІХ часів, де вона посіла друге місце за версією GamesRadar після DarkSouls. Але чому саме технічне виконання вважається таким визначним, якщо в 1994 році вийшов Descent, з ПОВНІСТТЮ тривимірним оточенням і порівнянним розміром карт?
Відповіді:
Tresher
їх обрали найкращими іграми – приставочники, які зараз усі диктують. Останній Дум це така гидота, що на ній навіть через клаву неможливо грати.
Il tempo scorre
Ти хоч тоді був осудним, щоб графіку ігор оцінювати і що було з ігор 93-го? Wolfenstein 3D теж була класною іграшкою. Грали на біржі, після занять, там круті комп'ютери тоді стояли.
|
 |
::
Наша кнопка :: |
 |
|
 |
Отримати код:
|
Підтримайте наш сайт і розмістіть нашу
кнопку на своєму ресурсі. |
|
|
 |
::
Популярне :: |
 |
|
|
 |
:: Посилання :: |
 |
|
|
|